کفش دکتر ماخ از سراسر کشور نمایندگی فعال می پذیرد. تلفن تماس:   09127342585 

Search

کفش چرم طبیعی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

کفش چرم طبیعی

فهرست مطالب

کفش چرم طبیعی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

کفش چرم طبیعی خصوصیات و ویژگی های فروانی دارد، که امروزه تشخیص اصل بودن آن به یکی از مسائل مهم در انتخاب کفش مناسب تبدیل شده است. برای خرید کفش چرم اصل باید با اصول تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی آشنایی داشته باشید. که امروزه راه تشخیص اصل بودن چرم کفش برای انسان ها به یک معضل تبدیل شده است.

در طول تاریخ انسان ها از پوست حیوانات شکار شده، برای خود پوشش درست می کردند. که یکی از این پوشش ها کفش هایی با چرم طبیعی است، که به آن ها کمک می کرد تا راحت‌تر راه بروند و زمینی که روی آن حرکت می کنند، به پاهایشان آسیب وارد نکند.

 

خصوصیات کفش چرم طبیعی اصل:

چرم همیشه ارزشمند و گران بها بوده، و فقط افرادی که از نظر موقیعت اجتماعی در سطح بالاتری بودند، می توانستند از آن استفاده کنند. یکی از محصولات چرمی کفش است، که تهیه آن برای همه ی افراد مقدور نبود، چون از قیمت بالایی برخوردار بود.

اما امروزه تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. فروشگاه کفش طبی دکتر ماخ با تولید کفش طبی زنانه و مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف و با چرم طبیعی، و قیمت مناسب توانسته رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند.

1- کفش های چرم طبیعی طول عمر بالایی دارند

کفش چرم طبیعی

چرم در جهان یک ماده قدیمی و شگفت انگیز است، طبق تحقیقات انجام شده قدمت چرم به اندازه قدمت انسان است. کفشی که با چرم طبیعی ساخته شود طول عمر و ماندگار بالاتری نسبت به کفش های دیگر دارد. که یکی از مواردی است که در حفاظت پاهای شما بسیار مهم است.

کیفیت و دوام کفش شما هم از نظر مالی و هم سلامتی نکته بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید کفش مناسب رعایت کنید. اگر از کفش چرم به درستی مراقبت و استفاده شود، طول عمر کفش حتی به 20 سال هم افزایش پیدا می کند.

 

2- تنفس پذیری چرم طبیعی

کفش هایی که از چرم طبیعی تولید شده اند، بافت و مواد تشکیل دهنده آن ها با سایر کفش هایی که از مواد مصنوعی تولید شده اند، تفاوت دارد.

کفش طبی مخصوص پیاده روی قطعا از چرم طبیعی ساخته شده است. چرم طبیعی به دلیل بافت و منافذش می تواند هوا را از خود عبور دهد.  اگر کفشی که انتخاب می کنید از چرم طبیعی تولید شده باشد، باعث افزایش تنفس پذیری پاهای شما می شود.

جریان هوایی که در چرم طبیعی ایجاد شده است. سبب می شود که باکتری های پا رشد نکند و میزان تعریق پا را کاهش دهند. در نتیجه همین موضوع مانع بوی بد گرفتن پای شما می شود.

اما در کفش هایی که از مواد پلاستیکی تولید شده اند، جریان هوا به خوبی گردش ندارد. که همین موضوع باعث می شود میزان تعریق پای شما افزایش پبدا کند و سبب ایجاد بوی بد در پاهای شما می شود. پس یکی از ویژگی های مهمی که یک کفش چرمی باید داشته باشد تنفس پذیری آن است.

3- نگهداری آسان و به صرفه بودن کفش های چرم طبیعی

برخی از انسان ها تصور می کنند نگهداری از کفش چرم بسیار کار سختی است، اما چنین نیست. فقط کافی است شما بعد از هر بار استفاده از آن را با دستمالی نم دار و تمیز پاک کنید.

شما برای تمیز کردن کفش هایی با چرم طبیعی می توانید از روغن مخصوص چرم استفاده کنید. که باعث می شود کفش شما ظاهر مناسب و براقی داشته باشد. و همچنین طول عمر کفش شما را نیز افزایش می دهد.

شست و شو و آب زیاد زدن به کفش هایی با چرم طبیعی باعث آسیب های فراوانی به آن ها می شود، و به هیچ عنوان از مواد شوینده و شیمیای برای تمیز کردن آن ها استفاده نکنید.

شما هرگز نباید محصولات چرمی را به صورت طولانی مدت در معرض مستقیم نور خورشید قرار دهید، چون باعث ترک خوردگی و رنگ رفتگی کفش چرم می شود.

4- خرید به صرفه کفش های چرمی

کفش های چرمی با اینکه از قیمت بالایی برخوردار هستند اما به صرفه ترین خرید شماست، چون به طور کلی محصولات چرمی از طول عمر بالایی برخودار هستند، و به جای اینکه چند بار برای خرید کفش هزینه کنید می توانید با یک بار خرید کفش چرم هم به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید، و هم از آسیب های بسیاری که امکان دارد در اثر پوشیدن کفش های نامناسب رخ دهد جلوگیری کنید.

کفش طبی مردانه دکتر ماخ علاوه برطبی بودن  با چرم طبیعی و اصل ساخته شده است. و در طرح ها و مدل های مختلف در بازار عرضه می شود.

 

ویژگیهای کفش چرم طبیعی طبی زنانه

 

"<yoastmark

 

برای خرید کفش طبی زنانه فقط طرح و ظاهر آن مهم نیست بلکه جنس آن نیز مهم است. کفش ها از نظر جنس به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند، که بهترین نوع آن ها چرم طبیعی است. باید گفت که کفش چرم در طرح ها و رنگ های مختلفی به صورت شیک و مدرن در بازار ارائه شده است.

شما در هنگام خرید کفش به فرم و مدل پاهای خود توجه کنید تا بتوانید یک خرید مفید و منحصر به فرد داشته باشید. کفش هایی با چرم طبیعی زنانه در بازار مدل های مختلفی دارد که طبیعی بودن چرم کفش از اهمیت بالایی برخوردار است، پس شما باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

تا هم از نظر مالی و هم سلامت پا دچار آسیب نشوید، و کفشی اصل خریداری کنید. که پیشنهاد ما به شما فروشگاه های معتبر کفش طبی با چرم طبیعی دکتر ماخ است.

روش های تشخیص چرم اصلی

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید کفش چرم رعایت کنیم اصل بودن آن است. روش های مختلفی برای اطمینان حاصل کردن از اصل بودن چرم کفش وجود دارد.

که در ادامه برخی از روش های تشخیص طبیعی بودن چرم کفش را به شما معرفی می کنیم :

  • انعطاف پذیری: یکی از روش های اطمینان حاصل کردن از طبیعی بودن چرم مورد استفاده در کفش انعطاف پذیری آن است، اگر کفش را لمس کنید متوجه انعطاف پذیری آن می شوید.
  • استفاده کردن از حواس: شما می توانید با حس بینایی خود به راحتی از طبیعی یا مصنوعی بودن چرم کفش مطمئن شوید. چرم طبیعی معمولا دارای خطوط غیر یک نواخت است و گاه نیز دارای چین و چروک می باشد، و شما با چشم نمی توانید خطوط آن را دنبال کنید.از آنجا که چرم از پوست حیوانات درست شده است، پس شما می توانید با کمک حس بویای خود از اصل بودن چرم کفش اطمینان حاصل کنید. بوی چرم همان بوی بدن حیوانات است، اگر حس کردید بوی پلاستیک می دهد یعنی چرم مصنوعی است.
  • کفشی که با چرم طبیعی اصل ساخته شده است شناسنامه دارد و شما می توانید از فروشنده درخواست کنید تا به شما شناسنامه آن را بدهد.
  • قسمت پشتی کفش هایی با چرم مصنوعی از پوشش نخ های رشته ای و توری شکل ایجاد شده است، اما این ناحیه در چرم طبیعی از پوشش پرزی تشکیل شده است.
  • چرم طبیعی در برابر حرارت مقاوم است و قابل اشتعال نیست، و اگر زیاد مقابل حرارت نگه دارید بویی شبیه به بوی سوختن مو حس می کنید. اما چرم مصنوعی به دلیل وجود مواد شمیایی کربن دار به راحتی قابل اشتعال است.

کلام آخر

تا اینجا با روش های تشخیص کفش چرم طبیعی اصل و مزایا، و کاربردهای آن آشنا شدید. حتما به این سوال فکر می کنید که کفش چرم طبیعی اصل را از کجا خریداری کنیم؟

پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه دکترماخ است که بهترین مارک کفش طبی است و در تمام محصولات خود از چرم کاملا طبیعی و اصل استفاده می کند. کفش دکتر ماخ در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار عرضه شده است. و اصل بودن کالا را به شما تضمین می کند.

مطالب پیشنهادی:

https://www.amazon.in/

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
برای خرید از وبسایت دکترماخ لطفا موارد زیر را تکمیل نمایید.
وبسایت رسمی دکترماخ فروش بصورت تکی ندارد و با تکمیل این فرم به نمایندگان فروش مربوطه وصل خواهید شد.