کفش دکتر ماخ از سراسر کشور نمایندگی فعال می پذیرد. تلفن تماس:   09127342585 

Search

بهترین مارک کفش طبی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

بهترین مارک کفش طبی

فهرست مطالب

بهترین مارک کفش طبی

بهترین مارک کفش طبی که می توان خریداری کرد باید دارای خصوصیات و ویژگی هایی باشد که آن را از سایر کفش های طبی موجود در بازار متمایز کند. از آنجا که پا قلب دوم هر انسان است پس باید در انتخاب کفش مناسب دقت داشته باشید. طبق تحقیقات انجام شده کفش های طبی یکی از مناسب ترین کفش هایی است که هر انسان می تواند از آن استفاده کند.

کفش های طبی به گونه ای طراحی شده اند که با ساختار بدن انسان مناسب باشد. طراحی کفش های طبی تفاوت زیادی با طراحی کفش های عادی دارد. در ادامه شما را در انتخاب بهترین مارک کفش های طبی راهنمایی می کنیم.

بهترین مارک کفش طبی خصوصیات و ویژگی های زیادی را باید دارا باشد، که یکی از تولید کننده هایی که توانسته رضایت اکثریت مشتری های خود را جلب کند، کفش طبی دکتر ماخ است. محصولات دکتر ماخ در طرح های مختلف در بازار عرضه می شود.

کفش طبی مناسب برای چه افرادی است؟

تصوری که ما در ذهن خود در مورد کفش های طبی داریم آن است که کفش های طبی فقط مناسب افراد مسن است. این تصور کاملا غلط است (البته برای افراد مسن هم کارایی دارد اما اینکه بگویم کفش های طبی  فقط مختص این افراد است غلط است ). درست است که بیشتر افرادی که در نواحی کمر و یا انگشتان پا احساس درد می کنند از کفش های طبی استفاده می کنند، اما کفش های طبی برای افراد مختلف در سنین مختلف عرضه می شود.

پس بیایید قبل از به وجود آمدن مشکل پیشگیری کنیم و با خریدن بهترین مارک کفش طبی که در طرح ها و رنگ های مختلف برای سنین مختلف عرضه می شود را خریداری کنیم.

کفش های طبی برای افراد دیابتی بسیار مفید است. چون کفش های نامناسب باعث اختلال در خون رسانی و کاهش جریان خون می شود و منجر به ایجاد تاول و زخم در پاها می شود. همچنین اگر بیماریهای مختلف پا دارید بهتر است کفش متناسب با نوع بیماری خود را استفاده نمایید مانند کفش مخصوص خار پاشنه که برای درمان بیماری خارپاشنه استفاده می شود.

کفش های غیر طبی مضر هستند؟

ما باید بتوانیم بهترین برند کفش طبی ایرانی را انتخاب کنیم. از آنجا که برند های مختلفی در بازار وجود دارند و کفش هایی که با برند های مختلف در بازار موجود هستند، عمدتا استاندارد های لازم که برای یک کفش لازم هست را دارا نمی باشند.

پس بهتر است ما از بهترین برند کفش های طبی استفاده کنیم چون کفش های غیر طبی استاندارد های لازم را دار نمی باشند. کفش های غیر استاندارد به دلیل مشکلاتی که در ناحیه پا و یا کمر ایجاد می کند، می توانند عوارض جبران ناپذیری را در طولانی مدت داشته باشند.

برخی از برند های معتبر خارجی و داخلی موجود در بازار با این که از نام کفش های طبی استفاده می کنند، اما استاندارد های لازم در طراحی یک کفش طبی را رعایت نمی کنند. پس در انتخاب بهترین مارک کفش طبی دقت داشته باشیم.

ویژگی کفش های طبی:

کفش طبی زنانه انواع مختلفی دارد، و بانوان می توانند با توجه به نیاز های خود کفش طبی مناسب خود را خریداری کنند.

مشکلات و عوارضی که برای پاها رخ می دهد بسته به عوارض به وجود آمده کفش طبی به خصوص خود را دارد و باید از آن کفش طبی استفاده کرد. اما برخی از ویژگی هایی است که در همه کفش های طبی یکسان است.

چند مورد از ویژگی ها و خصوصیاتی که یک کفش طبی باید دارا باشد را به شما معرفی می کنم:

کفی های کفش باید کاملا با ویژگی های قوس کف پا و کف پا مناسب باشد. کفی های کفش های طبی باید استحکام لازم را دارا باشند تا بتواند فشار وارده بر کف پا را جذب کند و مانع آسیب رساندن به کف پاهای انسان شوند.

نیرویی که هنگام راه رفتن از زمین به کف پا و بعد به بدن منتقل می شود، حدود دو برابر وزن بدن انسان است. این نیرو هنگام دویدن تا 10 برابر وزن بدن افزایش پیدا می کند. پس در وزن کفش انتخابی خود دقت کنید.

کفش های با کفی از جنس چوب به هیچ عنوان توصیه نمی شود. حتی اگر آن کفش یک کفش طبی باشد چنین کفشی می تواند به شدت به پاشنه پا اسیب بزند، و باعث به وجود آمدن درد در این ناحیه شود.

در کفش های طبی برای قرار دادن انگشتان پا در قسمت جلویی کفش باید فضای مناسبی داشته باشد. یعنی انگشتان پا ما درون کفش نه انقدر تنگ باشد که انگشتان پا روی هم قرار بگیرند و نه انقدر آزاد باشد که از ضربات احتمالی نتواند جلوگیری کند.

مزایا و کاربرد استفاده از کفی و کفش های طبی:

کفش طبی
کفش طبی مزایا بیشماری دارا می باشد

 

کفش طبی مردانه در مدل های مختلف در بازار موجود است و ما باید بهترین مارک کفش طبی را با توجه به سلیقه خود خریداری کنیم، تا از بسیاری آسیب ها جلوگیری کنیم.

یکی از ویژگی هایی که باعث شده کفش های طبی نسبت به کفش های عادی برتری پیدا کنند، سایز های مناسب کفش های طبی است. چون که شرایط پای همه ی افراد یکسان نیست. و کفش انتخابی شما باید هم سایز پاهای شما باشد.

یکی از نکات مهمی که در کفش های طبی وجود دارد کفی آن است. کفی هایی وجود دارد که با ویژگی ارتوتیک برای کفش های ارتوپدی استفاده می شود که به خوبی از قوس کف پا حمایت می کنند و از کاهش قوس کف پا ممانعت می کند.

کفی های ارتوتیک این قابلیت را دارا می باشند که با انتقال بخش قابل توجهی از وزن بدن به قوس کف پا ، فشار روی سینه کف پا و روی پاشنه را کاهش دهند. کفی‌هایی که این قابلیت را دارا نمی باشند سبب می شود که قوس کف پا، نتواند پشتیبانی خود را از ناحیه قوس کف پا انجام دهد و در توزیع فشار حاصل از وزن بدن انسان شرکت نمی کند.

کفش های ارتوپدی بهترین نوع پاپوش برای پای شما است. این کفشها طبی ویژگیهای فراوانی دارند از جمله عمق بیشتر آن کفش های طبی دارای عمق بیشتری برای قرار دادن کفی های ضخیم ارتوپدی هستند.

کفش های طبی از فضای داخلی صاف و نرم  ساخته شده است، و طراحی آن ها به گونه ای است که نقاط فشار به پا را کاهش داده است و تماس راحتی بین پا و کفش ایجاد می کند.

بهترین برند کفش طبی ایرانی

بهترین مارک کفش طبی
نمونه ای از کفش طبی دکتر ماخ

 

تا اینجا با مزایا و ویژگی هایی که کفش های طبی دارا می باشند آشنا شدید. حالا سوالاتی که پیش می آید آن است که از کجا کفش های طبی تهیه کنیم؟ کفش های طبی چه ویژگی باید دارا باشد؟ بهترین مارک کفش طبی چیست؟ و اینکه چه طور بفهمیم که کفش های طبی اصل است یا تقلبی؟

بسیاری از کفش های طبی که در بازار موجود است طبی نیستند، و تنها از نظر ظاهری به کفش های طبی شباهت دارند.  استاندارد های لازم که در کفش های طبی باید رعایت شود در این نوع کفش های طبی رعایت نشده است و تنها نام طبی رو به خود اختصاص داده اند. پس چین کفش هایی جزوء بهترین برند کفش های طبی نیستند.

اگر شما از آن دسته انسان هایی هستید که فقط راحتی کفش برای شما مهم است و اصل بودن کفش های طبی برایتان مهم نیست. می توانید از کفش های طبی ارزان قیمت استفاده کنید. ولی ما چنین نوع کفش های طبی را به شما پیشنهاد     نمی کنیم.

این بدان معنا نیست که اگر کفش های طبی گران قیمت باشد یعنی اصل است. اما باید گفت که کفش های طبی اصل ارزان قیمت نیست و آن ها را باید با قیمت بالاتری خریداری کنید. چون کیفیت بالاتری را به ما ارائه می دهند.

بهترین مارک کفش طبی

طبق تحقیقاتی که ما داشتیم می توان گفت یکی از شرکت های خوب و با کیفیت که در حوزه کفش های طبی تخصص دارد کفش طبی دکتر ماخ است. می توان به راحتی از اصل بودن کفش های طبی اطمینان حاصل کرد.

شرایط مفید و خوبی را نیز دارا می باشد. مانند: گارانتی، ارسال رایگان، ضمانت مرجوعی و تعویضی و…، شما با خیال راحت می توانید از کفش طبی دکتر ماخ استفاده کنید. دکتر ماخ یکی از بهترین برند های کفش طبی ایرانی است.

پیشنهاد می شود از مطلب کفش مخصوص خار پاشنه جهت آشنایی بیشتر با محصولات دکترماخ دیدن کنید.

https://www.amazon.com/orthopedic-shoes/s?k=orthopedic+shoes

 

2 دیدگاه

2 نظر در “بهترین مارک کفش طبی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

  1. حبیب بازنشسته گفت:

    کفش طبی مردانه برای کف پا ی صاف وانحراف مچ پا

  2. سمیرا گفت:

    خسته نباشید لطفا بهترین مارک کفش طبی زنانه رو هم معرفی کنید.
    در مورد بهترین کفش طبی صحبت کردید ولی اصلا کفش زنانه اون رو معرفی نکردید.
    لطفا اگر میشه جواب من رو بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
برای خرید از وبسایت دکترماخ لطفا موارد زیر را تکمیل نمایید.
وبسایت رسمی دکترماخ فروش بصورت تکی ندارد و با تکمیل این فرم به نمایندگان فروش مربوطه وصل خواهید شد.