کفش دکتر ماخ از سراسر کشور نمایندگی فعال می پذیرد. تلفن تماس:   09127342585 

Search

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی کفش طبی دکتر ماخ

قبل از استفاده از خدمات فروشگاه کفش طبی دکتر ماخ ، شما باید مروری بر این توافقنامه داشته باشید و با مفاد مذکور در آن موافقت نمایید. کفش طبی دکتر ماخ  یک فروشگاه اینترنتی میباشد که تحت شرایط و مقررات این توافقنامه خدمات خود را در اختیار شما می گذارد و کاربران با استفاده از خدمات این سایت میتوانند از آن خرید انجام دهند.  کفش طبی دکتر ماخ  این حق را دارد که به صلاح دید خودش تغییراتی در سایت بدهد و یا مانع دسترسی به بعضی از قسمتهای سایت و یا همه سایت بطور موقت یا دائمی شود، بدون اینکه در این مورد به شما اطلاعی داده شود. بر طبق توافقنامه های مقرر در این سایت، کفش طبی دکتر ماخ  متعهد می شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته به استثنای مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.

رفتار مورد انتظار از کاربران

همانگونه که ذکر شد، مسئولیت تمامی اطلاعات و داده ها و … که بصورت عمومی و یا خصوصی انتقال یافته، بر عهده شخصی است که آنها را انتقال داده است. کفش طبی دکتر ماخ  کنترلی بر صحت اطلاعات فرستاده شده از طریق شخص خریدار را ندارد و در نتیجه هیچ تضمینی بر اعتبار آنها وجود ندارد.

همانطور که قبلا گفته شد، تمام تلاش ما در این سایت بر این است که رضایت شما خریداران محترم  فراهم آید. از کاربران نیز انتظار می رود که پس از موافقت با مفاد و مقررات موجود در این توافقنامه، به آنها پایبند بوده و در صدد نقض قوانین سایت بر نیایند.

حقوق انحصاری کاربران

بر طبق این توافقنامه کفش طبی دکتر ماخ  متعهد می شود به کلیه حقوق اختصاصی کاربران احترام بگذارد و در این توافقنامه از دیگر کاربران نیز می خواهد که آنها نیز همین کار را انجام دهند. چنانچه اعتقادتان بر این بود که حقوق انحصاری شما در این سایت مورد تجاوز قرار گرفته است، حتما ما را در جریان بگذارید. لازم به ذکر است که رسیدگی به این شکایات در حیطه صلاح دید مدیران سایت بوده و در این زمینه هر اقدامی را که لازم بدانند انجام خواهند داد.این توافقنامه مشروعیت و اعتبار خود را از قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران کسب می کند.

کفش دکتر ماخ

چنانچه شما هر سوال یا مشکلی در رابطه با این سایت و یا این توافقنامه داشتید با ما در میان بگذارید.

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
برای خرید از وبسایت دکترماخ لطفا موارد زیر را تکمیل نمایید.
وبسایت رسمی دکترماخ فروش بصورت تکی ندارد و با تکمیل این فرم به نمایندگان فروش مربوطه وصل خواهید شد.