کفش دکتر ماخ از سراسر کشور نمایندگی فعال می پذیرد. تلفن تماس:   09127342585 

Search

کفش طبی پای پرانتزی را چگونه تهیه کنیم؟

کفش طبی پای پرانتزی

فهرست مطالب

کفش طبی مخصوص پای پرانتزی را چگونه تهیه کنیم؟

کفش طبی پای پرانتزی یکی از بهترین کفش هایی است که برای افرادی که دارای مشکل پای پرانتزی هستند، می تواند استفاده شود. این نوع از کفش ها به شکلی طراحی شده اند که بتوانند مشکلات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نمایند. به طور کلی برای آن که بتوانید این مسئله را تشخیص دهید که پای پرانتزی به چه مشکلی گفته می شود، این بیماری چگونه به وجود می آید و همچنین چگونه می توانیم کفش طبی مخصوص پای پرانتزی را برای این مسئله خریداری کنیم، می توانید به ادامه این مقاله توجه کنید که اطلاعات کامل و جامعی را در این زمینه در اختیار شما قرار داده است.

کفش طبی مخصوص پای پرانتزی دکتر ماخ

در ویدیو زیر ویژگیهای کفش طبی مخصوص پای پرانتزی دکتر ماخ را مشاهده نمایید.

 

پای پرانتزی چیست؟

پای پرانتزی به حالتی گفته می شود که طی آن زمانی که هر دو پا را در کنار هم قرار می دهیم، متوجه می شویم که بین دو پا فاصله وجود دارد.

این فاصله معمولا از زمان کودکی تا 2 سالگی موضوعی کاملا عادی است، اما اگر از دو سالگی به بعد هم ادامه پیدا کند، لازم است تا کودک تحت درمان قرار گیرد.

معمولا بازه انحراف پاها بین 5 تا 7 درجه موضوعی طبیعی است، اما اگر بیش از این مقدار شود، می توانیم بگوییم که پاها حالت پرانتزی را به خود می گیرند. در این شرایط باید کفش مناسب برای پاهای پرانتزی را خریداری کنید.

علت های ایجاد پای پرانتزی و استفاده از کفش طبی پای پرانتزی

برای آن که بتوانید بیماری پای پرانتزی را درمان کنید، لازم است تا علاوه بر آن که از کفش طبی پای پرانتزی استفاده می کنید، در خصوص علت هایی که سبب ایجاد این نوع از مشکل می شوند نیز مطلع شوید. ادر ابتدا بدانید که این مشکل در نوزادان تازه متولد شده وجود دارد و دلیل آن نیز سفت نشد استخوان ها و مفاصل است. همین موضوع نشان می دهد که در این دوران نیازی به درمان جدی و مشخص وجود ندارد.

  • کودکی

معمولا در ماه های بین 12 تا 18 ماهگی، می توانیم بگوییم که کودک شروع به راه رفتن می کند و پاهای او نیز به تدریج صاف خواهند شد. این موضوع نشان می دهد که کودک پس از دو سالگی به طور کامل از این موضوع فاصله گرفته و شکل پرانتزی دیگر در پاهای او وجود نخواهد داشت. اگر چنین مشکلی پس از دو سالگی همچنان باقی بماند، باید حتما برای برطرف کردن آن به دکتر مراجعه کنید و از او مشورت بگیرید.

  • نوجوانی

گاهی اوقات این معضل در کودکی از بین می رود، اما در دوران نوجوانی عود پیدا کرده و ظاهر می شود. علت این موضوع می تواند مربوط به نوعی بیماری به نام راشیتیسم باشد. راشیتیسم یکی از بیماری هایی است که به علت کمبود ویتامین D بروز پیدا می کند. در بیماری راشیتیسم کمبود این ویتامین سبب نرمی استخوان ها می شود و همین موضوع می تواند باعث ایجاد حالت پای پرانتزی شود.

  • بزرگسالی

در بزرگسالان نیز امکان بروز بیماری پای پرانتزی وجود دارد. اما دلیل بروز این بیماری در بزرگسالان می تواند بیماری به نام آرتروز باشد. آرتروز یکی از بیماری هایی است که می تواند هم دلیل پای پرانتزی باشد و هم معمول ان باشد.

از جمله دیگر دلایلی که می تواند سبب بروز پای پرانتزی شود، می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد:

  • راه رفتن زود هنگام کودک
  • نشستن فرد به صورت W مانند
  • داشتن چاقی یا اضافه وزن
  • داشتن عفونت های استخوانی
  • داشتن تومورهای استخوانی
  • داشتن زخم ها و آسیب های جوش مانند
  • دیسپلازی های استخوانی و رشد غیر طبیعی استخوان ها
  • مسمویت با سرب
  • مسمویت با فلوراید

مطلب پیشنهادی: کفش مخصوص خار پاشنه

روش های درمان پای پرانتزی در سنین مختلف

برای درمان پای پرانتزی علاوه بر استفاده از کفش طبی پای پرانتزی، چه موارد دیگری را می توانیم نام ببریم و در نظر داشته باشیم؟ این موضوع اگر مربوط به کودکان بین 2 الی 6 سال باشد دارای یک راه حل و اگر مربوط به نوجوان یا بزرگسالان باشد، دارای یک راه حل دیگر است.

به همین دلیل نیز بهتر است به ادامه این بخش توجه کرده و مواردی که در این زمینه وجود دارند را مورد توجه قرار دهید. فراموش نکنید که درمان کردن این بیماری می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و نباید به هیچ وجه با سهل انگاری با آن برخورد کنید.

  • کودکان

ابتدا در مورد کودکان این مسئله را بررسی خواهیم کرد. به طور کلی کودکان تا سن دو سالگی این مشکل را دارند و حدود دو سالگی این مسئله برطرف خواهد شد. در صورتی که پس از دو سالگی این مسئله برطرف نشود، لازم است تا به پزشک مراجعه کرده که با استفاده از آتل و ورزش های مخصوص، این مشکل کودک برطرف شود.

  • بزرگسالان

در بزرگسالان می توان از چند روش مختلف استفاده کرد. هر کدام از این روش ها را پزشک می تواند با توجه به وضعیت بیمار تشخیص دهد. به همین دلیل نیز لازم است تا برای تشخیص روش درست درمانی حتما به پزشک مراجعه کنید. اکثر مواقع پزشک برای درمان این بیماری در بزرگسالان استفاده از کفش طبی مخصوص پای پرانتزی را به بیماران توصیه می کند.

  • استفاده از ورزش

اولین مورد استفاده کردن از ورزش است. معمولا بزرگسالانی که دچار اضافه وزن هستند به این مشکل مبتلا می شوند. به همین دلیل ورزش کردن اصولی و همچنین کاهش وزن می تواند در کنار هم سبب شود تا مشکل پای پرانتزی شما تا حد زیادی برطرف شود.

تمرینات تقویت زانو و پا، دوچرخه سواری، شنا و همچنین پیاده روی می تواند برای درمان کردن پای پرانتزی بسیار موثر باشد.

  • مصرف مکمل ها

مصرف کردن مکمل ها می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. گاهی اوقات مشکل پای پرانتزی می تواند در اثر کمبود مصرف ویتامین ها باشد. کمبود مکمل ها می تواند استخوان ها را از حالت سفتی خود خارج کرده و مشکل پای پرانتزی را به وجود بیاورد.

مصرف کردن مکمل های ضروری بدن در کنار ویتامین هایی که مصرف می کنید، می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. از سوی دیگر نیز مصرف این مکمل ها صرفا باید همراه با انجام حرکات ورزشی باشد و بدون این موضوع نمی توان به شکل خاصی بر روی مکمل ها حساب باز کرد.

  • رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی مناسب برای درمان پای پرانتزی یکی از مواردی است که در کنار روش های دیگری همچون کفش طبی پای پرانتزی می تواند مورد توجه باشد. به طور کلی برای آن که وضعیت بدن خود را در شرایط سلامتی نگهدارید، بهتر است این موضوع را بدانید که رژیم غذایی اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید آن را نادیده بگیرید.

  • استفاده از کفش طبی پای پرانتزی

در کنار ورزش کردن می توانیم بگوییم که استفاده کردن از کفش های طبی گزینه های بسیار خوبی به شمار می رود. کفش های طبی در حقیقت باید دارای چندین ویژگی مختلف و متعدد باشند که در بخش بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد.

اما فراموش نکنید که کفش طبی در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب و مکمل ها می تواند جوابگو باشد و از این بابت نباید فراموش کنید کفش های طبی گزینه های بسیار خوبی هستند و می توانند طول دوره درمان شما را کوتاه تر کنند.

کفش طبی پای پرانتزی دکتر ماخ

کفش طبی مخصوص پای پرانتزی

کفش طبی مخصوص پای پرانتزی

کفش طبی پای پرانتزی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد، اما آیا می توانیم بگوییم که تمامی این کفش ها تاثیر مثبتی را برای شما در پی خواهند داشت؟ آیا می توانیم این مسئله را بیان کنیم که استفاده از این کفش ها می تواند مشکل پای پرانتزی شما را برطرف کند.

کفش های طبی دکتر ماخ که شامل انواع کفش طبی زنانه و کفش طبی مردانه می شوند، در حقیقت کفش هایی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید تا مشکلاتی همچون خار پاشنه، پای پرانتزی، گرفتگی رگ سیاتیک و… را برطرف نمایید.

این محصولات دارای گواهی ثبت اختراع بوده و به دلیل نوآوری هایی که در تولید آن ها به کار رفته است، می توان گفت که محصولات نوینی بوده و استفاده از آن ها کمک زیادی را به شما خواهد کرد.

نکات مهم در خرید کفش های طبی مخصوص پای پرانتزی

زمانی که می خواهید انواع کفش طبی پای پرانتزی را بخرید لازم است تا به چند نکته بسیار مهم در این زمینه توجه داشته باشید. این نکته ها می توانند به شما کمک کنند تا جایی که امکان دارد کفش های اصل را خریداری کنید.

مسلما با خریدن کفش های غیر طبی و تقلبی نمی توانید انتظار بهبودی را نیز داشته باشید. از سوی دیگر نیز هزینه ای که بابت خرید کفش های تقلبی کرده اید، به هدر می رود.

  • توجه به نشان اصل بودن کفش طبی پای پرانتزی

کفش طبی دکتر ماخ دارای نشان اصل بودن کالا هستند. اگر به این نشان توجه کنید، متوجه می شوید که این کفش های طبی زنانه و مردانه در ابتدا مورد بررسی قرار گرفته اند و سپس به مرحله تولید رسیده و روانه بازار شده اند.

این نشان اصل بودن کالا در حقیقت می تواند نشان می دهد که نیازی به نگرانی در خصوص اصل نبودن کالا نخواهید داشت.

  • نشان ثبت اختراع

کفش های طبی با برند دکتر ماخ بر خلاف بسیاری از کفش هایی که در بازار می بینید، دارای نشان ثبت اختراع هستند. این موضوع نشان می دهد که این کفش ها پس از پژوهش و تحقیق های بسیار ساخته شده اند و همین مسئله سبب می شود تا بتوانند تاثیر گذاری زیادی را بر روی مشکلات پا داشته باشند.

  • فروشگاه های معتبر کفش طبی پای پرانتزی

نمی توانید کفش های طبی را از هر فروشگاهی بخرید و فکر کنید که گزینه مناسبی را تهیه کرده اید. این موضوع را نباید فراموش کنید که اگر کفش های مورد نظر خودتان را از فروشگاه های معتبر و مطمئنی تهیه نکنید، احتمالا با این مسئله روبرو خواهید شد که کفش تقلبی و بی کیفیتی را به شما می فروشند.

برای آن که بتوانید این موضوع را کاملا درک کنید، لازم است تا به فروشگاه مربوط به خود دکتر ماخ مراجعه کرده و کفش مناسبتان را از همانجا سفارش دهید.

جمع بندی درباره کفش طبی مخصوص پای پرانتزی

مواردی که در خصوص کفش طبی مخصوص پای پرانتزی دکتر ماخ مطرح شد، به شما کمک می کند تا این نوع از کفش ها را هرچه بهتر و بیشتر بشناسید. از سوی دیگر نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در عرض مدت زمان کوتاه تری مشکلاتی همچون پای پرانتزی خود را درمان کنید.

فراموش نکنید که این مسئله سبب می شود تا مشکلات پزشکی شما در زمان کوتاه تر و همچنین با هزینه پایین تر درمان شوند.

منابع:

برای مشاهده کفش طبی مخصوص پای پرانتزی دکتر ماخ می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.instagram.com/p/CcA9NQdtdva/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
برای خرید از وبسایت دکترماخ لطفا موارد زیر را تکمیل نمایید.
وبسایت رسمی دکترماخ فروش بصورت تکی ندارد و با تکمیل این فرم به نمایندگان فروش مربوطه وصل خواهید شد.