کفش دکتر ماخ از سراسر کشور نمایندگی فعال می پذیرد. تلفن تماس:   09127342585 

Search

کفش طبی مخصوص پیاده روی چه ویژگی هایی را دارا می باشد؟

کفش طبی مخصوص پیاده روی

فهرست مطالب

کفش طبی مخصوص پیاده روی چند نوع است؟

کفش طبی مخصوص پیاده روی سبب می شود که شما در هنگام پیاده روی احساس راحتی کنید، و بسیاری از نکاتی که در یک کفش مخصوص پیاده روی باید رعایت شود، در کفش های طبی مخصوص پیاده روی رعایت شده است، و شما را در تجربه کردن یک پیاده روی سالم کمک می کند.

شما با پیاده روی کمک به سزایی به سلامت بدن خود کرده اید، و یکی از کارآمدترین روش های حفظ تناسب اندام و سلامت فرد است و محدودیت سنی ندارد، که خطر بروز بیماری هایی مثل دیابت نوع دو، سکته، بیماری های قلبی و… را کاهش می دهد.

شما با پیاده روی می توانید اکثر اندام اعضلانی بدن خود را درگیر کرده که همین موضوع تاثیر به سزایی بر تناسب اندام شما دارد.

پس با تاثیراتی که پیاده روی بر سلامت انسان دارد باید در انتخاب کفش مناسب برای پیاده روی دقت کرد. چون اولین وسیله مورد نیاز برای یک پیاده روی سالم است.

کفش طبی مخصوص پیاده روی مردانه

کفش طبی مخصوص پیاده روی

نمونه ای از کفش طبی مردانه

شما در هنگام خرید کفش پیاده روی مردانه مانند خرید های دیگر گزینه های فراوانی پیش روی شماست که بسته به این که شما آن کفش را برای چه فعالیتی از روزمره خود می خواهید، انواع مختلفی دارد از جمله کفش هایی مناسب پیاده روی، کوه نوردی، طبیعت گردی و…

هر نوع مدل کفش ویژگی منحصربه فرد خود را دارا می باشد. پس طبق نیازهایی که دارید کفش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

کفش طبی مخصوص پیاده روی مردانه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا فرد در هنگام پیاده روی دچار آسیب نشود، کفش های نامناسب در پیاده روی طولانی مدت سایده شده و به پاهای انسان آسیب وارد می کند.

به دلیل ترکیبات به کار رفته در ساختار کفش طبی مخصوص پیاده روی، این کفش ها ماهیچه پاها را تحت فشار قرار نمی دهند و فشار وارده بر قوس کف پا را به طور مناسب پخش می کنند. تا شما پیاده روی با خیال راحت داشته باشید. توجه داشته باشید که هنگام پوشیدن کفش مناسب پیاده روی مردانه بهتره از جوراب نخی استفاده کنید.

از آنجا که نوع پیاده روی ما در انتخاب کفش مناسب مهم است، کفش طبی مردانه دکتر ماخ در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار عرضه می شود. و فرد می تواند بسته به نوع استفاده خود کفش های مخصوص پیاده روی خود را انتخاب و خریداری کند.

کفش طبی مخصوص پیاده روی بانوان

کفش طبی مخصوص بانوان

کفش مخصوص پیاده روی بانوان

بانوان در زندگی روز مره خود فعالیت های مختلفی دارند، و یکی از این فعالیت های مهم برای بانوان جامعه ورزش و پیاده روی است. و می توان گفت که بانوان به دلایل مختلف ازجمله علاقه ای که به خرید کردن و گردش دارند بیشتر از آقایان پیاده روی دارند.

برای اینکه بانوان بتوانند یک پیاده روی خوب داشته باشند تا به سلامتی آن ها کمک به سزایی کند و از بسیاری بیماری ها پیشگیری کند، نیاز به یک کفش ورزشی مناسب برای پیاده روی و سایر ورزش ها دارند.

جالب است بدانید اولین کفش ورزشی توسط یک ایده پرداز آمریکایی به نام چارلز گودیر تولید و ثبت شده است. این فناوری در سال 1297 هجری خورشیدی وارد ایران شده و چند شرکت با استفاده از لاستیک دوچرخه کفش ورزشی تولید می کردند.

بانوان طرح و ظاهر کفش برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است، اما برای انتخاب یک کفش مخصوص پیاده روی فقط ظاهر خوب نباید ملاک باشد، باید کفشی که خریداری می کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و در برابر ضربات مقاوم باشد و مهم ترین ویژگی که باید دارا باشد سبکی و انعطاف پذیری کفش است.

کفش های مخصوص پیاده روی بانوان معمولا در قسمت پاشنه باریک تر و در قسمت پنجه پهن تر است. برای مشاهده بهترین کفشهای طبی مخصوص بانوان روی عبارت کفش طبی زنانه کلیک کنید.

کفش طبی مخصوص ورزشکاران

یکی از کارهایی که در هنگام ورزش کردن باید رعایت کرد پوشیدن کفش ورزشی مناسب است شما باید کفش ورزشی که انتخاب می کنید با پاهایتان تطبیق داشته باشد، که همین موضوع سبب می شود تا شما هنگام ورزش کردن دچار درد در کف پا و ساق پا نشوید و از عوارض بی شمار آن جلوگیری کنید.

از آنجا که کفش های طبی از ساختار درستی تشکل شده است می توان گفت یک انتخاب خوب برای ورزشکاران است.

ورزشکارانی که پیاده روی برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. و برای سلامت بدن خود اهمیت زیادی قائل هستند، برای اینکه از پیاده روی خود در اثر آسیب هایی که در زمان پوشیدن کفش های نامناسب امکان دارد به وجود آید از جمله درد در ناحیه ساق و کف پا و…، که باعث می شود شما از پیاده روی پشیمان شوید.

پیشنهاد می کنم از کفش طبی مخصوص پیاده روی استفاده کنید چون مزایا زیادی نسبت به کفش های ورزشی دارا می باشند.

مزایا استفاده از کفش طبی مخصوص پیاده روی هنگام راه رفتن چیست؟

اکثر مردم از مزایایی که پیاده روی بر سلامت انسان دارد آگاهی کافی ندارند، و چنین ورزشی را جزوء برنامه های زندگی روزمره خود قرار نمی دهند.

پیاده روی یکی از ورزش های رایگانی است که به سلامت انسان کمک به سزایی می کند و از به وجود آمدن بیماری های مختلف از جمله سکته قلبی جلوگیری می کند.

با همه مزایایی که پیاده روی دارا می باشد پس باید کفشی مناسب پیاده روی تهیه کنیم، هر کفشی را نمی توان به عنوان کفش مخصوص پیاده روی معرفی کرد، کفش مخصوص پیاده روی باید از ساختار مناسبی تشکیل شده باشد تا از آسیب های احتمالی که ممکن است لرای بدن انسان رخ دهد جلوگیری کند.

که پیشنهاد ما به شما کفش طبی مخصوص پیاده روی است.

که در ادامه برخی از ویژگی های کفش طبی مخصوص پیاده روی را بیان می کنم:

  • از ساختار کلی پا حفاظت می کند  و سلامت پای شما را تضمین می کند.
  • باعث استحکام مفاصل سست پا می شود.
  • فشار وارده در نواحی اطراف قوس کف پا را کنترل می کند تا در هنگام پیاده روی احساس درد در قسمت کف پا نکنید.
  • پاشنه کفش طبی مخصوص پیاده روی خیلی ضخیم نیست، که این امر خود مزایا خوبی نسبت به سایر کفش ها موجود در بازار است، چنین کفشی باعث می شود پای شما به زمین کوبیده نشود، که همین موضوع امکان بروز ساق درد بعد از پیاده روی را کاهش می دهد.
  • کفش طبی مخصوص پیاده روی از زیره و کفی فوق العاده ای ساخته شده است، تا از بسیاری از دردهای که امکان بروز در بدن انسان دارد جلوگیری کند.

خرید کفش مناسب برای پیاده روی طولانی مدت

پیاده روی مزایا زیادی دارا می باشد چه خوب می شود که این پیاده روی طولانی مدت باشد. اولین سوالی که زمان شنیدن کلمه پیاده روی طولانی مدت به ذهنتون خطور می کند این است که چه کفشی خریداری کنیم که مناسب پیاده روی طولانی مدت باشد و دارای چه ویژگی های باشد؟

که ما در اینجا برای شما برخی از ویژگی هایی که در خرید کفش مناسب برای پیاده روی طولانی مدت باید کفش دارا باشد را بیان می کنیم:
  1. یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کفش مناسب پیاده روی طولانی مدت باید رعایت کنید، وزن مناسب آن است که باید وزنی بسیار سبک داشته باشد تا قدم زدن یا دویدن را برای شما راحت تر کند.
  2. انعطاف پذیری هم مهم ترین ویژگی است که یک کفش مخصوص پیاده روی باید دارا باشد در واقع انعطاف پذبری به ما کمک می کند تا پنجه پا احساس راحتی در کفش کند و با تغیرات کفش هماهنگ باشد و از آسیب هایی همچون درد در ناحیه عضلات پشت پا یا تاندون آشیل جلوگیری کند.
  3. کفشی که خریداری می کنید باید قابلیت تنفسی داشته باشد، چون در هنگام ورزش کردن سوخت و ساز بدن و میزان گردش خون افزایش پیدا کرده، و در نهایت میزان دما پا شما افزایش پیدا می کند، پس کفشی که خریداری می کنید باید دارای قابلیت تنفسی باشد.

خرید کفش طبی مخصوص پیاده روی باعث افزایش توانایی حرکتی تان می شود، و به نحوی طراحی شده است که از پاهای شما در برابر خطر های احتمالی محافظت می کند.

چنین کفشی سبب می شود شما راحت تر راه بروید، تا از زندگی روزمره خود لذت ببرید.

که پیشنهاد ما به شما کفش طبی دکتر ماخ است. که تمام استاندارد های لازم که برای یک کفش مناسب برای پیاده روی نیاز است را رعایت کرده است.
https://www.asahi-shoes.co.jp/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
برای خرید از وبسایت دکترماخ لطفا موارد زیر را تکمیل نمایید.
وبسایت رسمی دکترماخ فروش بصورت تکی ندارد و با تکمیل این فرم به نمایندگان فروش مربوطه وصل خواهید شد.